2012. június 26., kedd

4.fejezet

4. fejezet


Szeptember 3.
Reggel mikor felkeltem már nem volt otthon senki, (apát korábban behívták, anyu pedig úszni vitte Bálintot) úgyhogy egyedül kellett feltalálnom magam a konyhában, na ja más arra számítana, hogy rögötn elkezdek rántottát sütni vagy ilyesmi, de én meggoldottam két szelet nutállás kenyérrel, nyami. :)
Reggeli után felmentem a szobámba és beálltam a gardróbom közepére mert nem tudtam mit vegyek fel. Mivel jó időt mondtak mára, egy farmershortot, egy fehér toppot, egy farmer mellényt és egy kék vészoncipőt vettem fel. Miután tettem fel egy kis sminket ( alapozó, szempillaspirál, szájfény) elindultam a suliba. A többiek már bent voltak a teremben, köszöntem úgy általánosságban aztán Lili és Csoki ( alias Marci, utóbbi időben nagyon jóban lettünk) egyből letámadtak, hogy beszélniük kell velem. Letettem a cuccom és kimentem velük a folyósóra, ahol volt egy "padunk".
- Mi volt olyan halaszthatatlan ami nem várhatott? - kérdeztem mert nem tudtam semmit sem elképzelni ami olyan fontos lenne.
- A másik osztályban, van egy csaj Barbi, tudod, aki mindig Tamarával lóg...-kezdte Lili.
- Igen tudom, mi van vele? - hasonlítanak mindkét lány nagyon mű.
- Tegnap - folytatta Csoki - suli után miután te elmentél odament Barnáékhoz és megkérdezte csak őt, hogy van e kedve vele moziba menni. 
Itt leblokkoltam, szóval nem csak nekem tűnt fel milyen helyes Barna, a francba, és mi van ha éppen az olyan lányokra bukik mint, a Barbi akkor nekem végem.
- Nem akarlak tovább sokkolni - folytatta óvatosan Lili - de egyrészt Barna igent mondott neki, másrészt tudod, hogy ő másodszorra járja a kilencediket így a felsőbb éves lámyok is szemet vetettek rá.
- Igen, feltűnt, és ezért mondtam neked, hogy nincs nála esélyem, én nem vagyok olyan kezdeményező, mint Barbi.....- már a sírás szélén álltam, mert nem tudtam elképzelni, hogy Barnának barátnője legyen aki nem én vagyok.
- Hé, nyugi - ölelt magához Csoki - nem lesz semmi baj, majd feltűnik neki, remélhetőleg, hogy mit érzel iránta.
- Tényleg? Mert nekem nem úgy tűnik mint aki figyel a részletekre.
- Na jó, ide figyelj, higgadj le, és szedd össze magad, egyelőre még nem jött össze senkivel úgyhogy fölösleges itt itatnod az egereket. Állj fel, húzd ki magad és fejeztbe a sírást, és próbálj minnél elbűvölöbb lenni amikor a közelében vagy. - lökte vissza belém a lelket Lili
- Köszönöm, Lili. - megöleltem, majd bemnetünk a terembe.
Az első óra angol volt, Miss Bella Potts-sal aki Angliából származik és csak két éve él Magyarországon. Körübelül 25 éves karcsú, barna hajú hölgy volt, remek ízléssel. A jelentés után megkért minket, hogy a nyarunkról és magunkról mondjuk pár szót, természetesen angolul. Az egész osztályból csak nekem, Lilinek és Zsombornak sikerült hibátlanul elmondani, a többiek szenvedtek vele, de Barna meg sem próbálta. Nagyon menő volt, ahogy lazán kezelte a helyzetet, de én azért aggódtam,  mert a tanár azért keményen tanít, az iskolában azt mondják benne van a rettegett 3-masban ( az a három tanár akinél nem érdemes kihúzni a gyufát). A tanár kicsi kiakadt és beírt neki egy egyest. Angol utáni szünetben a termben maradtunk és csak most tűnt fel, hogy az osztályban lévő falirádióból zeneszól. Nagyon tetszett úgyhogy belemerültem a dallamokba. Az ábrándozásomból Barbi zökkentett ki, aki kinézetével máris ledöbbentett ( miniszoknya, pántnélküli top és magasarkú) és úgy tipegett Barna felé, mint valami díva, mivel Lili mellett ültem hallottam miről beszélnek.
- Akkor ma délután ráérsz?- kérdezte flörtölös cica hangon.
- Aha, asszem, mit nézünk? - kérdezett vissza lazán Barna.
- Amit szeretnél - sugta oda neki - később találozunk - ezt olyan hangosna mondta, hogy az egész osztály hallhassa. Én persze megszégyenülve álltam ott, mint egy rakás szerecsétlenség és ez sajnos nem csak Lilinek és Csokinak tűnt fel hanem Tamarának is. Jaj, és ha elmondja, Barbinak akkor biztos győztesnek fogja hinni magát és jobban rámászik majd Barnára. Nem azt már nem, erős vagyok és hagyom, hogy a fiúk észre vegyenek, nem fogok letörni. Csak otthon.
A nap ezután gyorsan elment, órák után Bálint iskolája felé mentem, mert anyuák ma sokáig dolgoztak, ő meg nem jöhet haza egyedül. Mivel Csoki arra lakott, együtt mentünk. Az iskola előtt elköszöntem tőle és bementem az öcsémért. A hazafele út csöndesen telt, úgyanis kapott egy fagyit, amiért ötöst kapott, matekból. Otthon összedobtam egy-egy szendvicset magunknak, majd felmentem a szobámba. Miután végeztem a házikkal, felmentem a netre, két olvasatlan üzenetem volt, az egyik Lilitől, egy környezetvédő oldalt linkelt be, a másik Barnától, hogy holnap beszélni szeretne velem. Megállt bennem a vér. Miről akar beszélni? Talán szerelmet vall? nem biztos, nem láttam, hogy online, úgyhogy visszaírtam másolom:
  Barna üzenete: szia, holnap beszélhetek veled?
  Maja üzenete: szia, persze, miről?
  Barna üzenete: a szüleim kivannak akadva, hogy már az eslő héten van egy egyesem és megkéreztékaz ofőt, hogy ki a legjobb angolos a tesztek szerint, és szeretnék ha korrepetálnál engem, még így az év elején, hogy később már ne legyen problámám, csak ha nem baj?
  Maja üzenete: nem persze, és mikor szeretnéd és hol?
  Barna: azt majd holnap megbeszéljük ;) szia
  Maja üzenete: szia
 Ledermedve ültem a gépem előtt. HOGY MICSODAAA? Azt akarja, hogy korrepetáljam.??? Vigyorogtam mint a vadalma, gyorsan bemásoltam Lilinek a beszélgetésünket, majd kikapcsoltam a gépem majd elkezdtem álmodozni Barnáról és magamról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése