2012. június 26., kedd

2. fejezet: Egy új élet kezdete

2. fejezet
Egy új élet kezdete

Amikor megkaptam az értesítőt arról, hogy felvettek az új iskolámba, majdnem kiugrottam a bőrömből. Mivel ez az iskola Budán volt mi pedig a belváros közepében laktunk, nem is volt kérdéses, hogy költözünk. A ballagásom után tehát, elkezdődött a költőzés. Az új házban nagyon nagy szobám lett és lett egy beépített gardróbom és fürdőszobám is aminek nagyon örültem, mert így legalább nem kell minden nap harcolnom az öcsémmel, Bálinttal. A szobám egyébként nagyon jó lett, hangulatos barna falak, designos bútorok, egyszerűen tökéletes. Amikor a cuccaimat pakoltam ki, rájöttem, hogy a legtöbb ruhámat kinőttem, úgyhogy venni kell újakat. Tehát miután kipakoltunk elindultunk vásárolni anyuékkal, amíg ő az öcsémnek próbált nadrág választani én a ballagásomra kapott pénz nagy részét elköltöttem, és ha már a plázában voltunk megvettük a sulihoz szükséges dolgokat. Még két hét volt a suli kezdésig, de én alig bírtam már magammal, mivel mindig kitűnő voltam kicsit előre tanultam, mert tudtam, hogy a beilleszkedés mellett nagyon nehéz lesz tartanom az ötös átlagot. A gólyatáborig nagyon sokat kellett otthon pakolnunk de megérte mert a ház mesés lett. Így tehát csoda szép szobával elkezdtem készülődni a két nap múlva esedékes gólyatáborra....

Augusztus 31.
Huh, tehát a gólyatábor. :)
Tegnap reggel nyolckor volt a találkozó az iskola előtt, nem elsőként és nem is utolsóként érkeztem, mert tudtam, hogy ez a két "helyzet" az amit megjegyeznek és elkönyvelnek. Egy nagyon stílusos, de nem feltűnő lánnyal érkeztem együtt, Lilivel. Egész jól összebarátkoztunk, aztán bekapcsolódtunk a többiek beszélgetésébe. ( Mivel ez egy magániskola, az osztály létszám 10 volt, 5 fiú és 5 lány) Miután mindenki megérkezett felszálltunk a buszra ahol, volt egy névsor olvasás, és az osztályfőnökünk, Kovács Péter Tanár úr, megkért minket, hogy mutatkozzunk be és, hogy mondjunk magunról valamit. Az első Lili volt, róla azt tudtuk meg, hogy nagyon szereti a kutyákat és egy kutyaiskolában edző és környezetvédő. Már tudtam az első pillanatban, hogy mi jóban leszünk, mivel nagyon sok a közös tulajdonság van bennünk. Utána jött Kinga aki, egy kicsit visszahúzodóbb, szeret olvasni, festeni, rajzolni és versenyszerűen röplabdázik, őt követte Emma, aki csak Emnek szólíttatja magát, ő kissé vadóc, szereti a punk zenéket és gitározik. Végül Tamara aki egy igazi plázacica, 3 kiló smink miniszoknya és elég mély dekoltázsú póló. Őket követtem én. Majd a lányok után jöttek a fiúk, így összefoglalólag nem csúnyák sőt kimondottan helyesek, de miután bemutatkoztak csak egyikük tűnt nagyon szimpinek. Az első Marci volt, kicsit testesebb fiú, lehet ezért szereti ha úgy hívják Csoki, szeret enni, és dobolni. A második Viktor volt egy eléggé kigyúrt fiú, de ahogy elmondta nem szeret semmit sem csinálni, szóval egy kicsit lusta, de benne van minden marhaságban, őt követte Gábor, az emós srác, festett szemek és körmök, elmondta, hogy miért váltott emóra ( elváltak a szülei) és hogy nagyon szeret rajzolni, mert akkor kirajzolhatja, festheti azt ami benne van. Az utolsó előtti Zsombor volt, ő egy igazi szép fiú, tökéletesre zselézett haj, márkás ruhák, tipikusan egy önimádó srác, gondolom tele van a Facebook a saját képeivel, és végül Barna, amikor rá néztem valahogy...nem is tudom, nagyon megtetszett. A haja szanaszét állt, de ez csak látszat volt, mert bevolt zselézve, zöld szemében el lehetett veszni és hát önmagában nagyon helyes volt, és azt hiszem beleszerettem, éljen jól kezdődik, bele esem, megtudja és utálni fog, jaj nekem. Mindegy, addig amíg nem mondom el senkinek nem lesz semmi baj.  Miután megérkeztünk a táborhelyre, elfoglaltuk a szobákat és mentünk ebédelni, majd utána kezdődtek az ismerkedős játékok, az idősebb diákok mindenféle fura feladatot adtak nekünk, majd ezek után indult  a túra az erdőben ahol még több akadály volt. A nap végére már hullák voltunk, úgyhogy mindenki bevágodott az ágyába, ám milyen gólyatábor az ahol nincs szívatás, úgyhogy minket is felkeltettek éjfélkor és kiküldtek az erdőbe minket, hogy várjuk amíg elmennek a rendőrök mert átkutatják a házat, ezzel még nem is lett volna semmi próbláma, ám az úton szembejött velünk egy-két zombi és vámpír de egy idő után már nem féltünk csak röhgötünk az egészen. Másnap kora reggel megtanultuk a gólyatáncot amit az első sulibulin elő kell majd adnunk. Ezek után indulás haza, az úton elég sokat beszélgettem Viktorral és Lilivel, és azt hiszem Lilivel elég közel kerültünk egymáshoz, mert megértjük egymást. Kitudja, lehet legjobb barátnők leszünk. :)
Mikor hazaértem gyorsan lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni, hogy másnap az évnyitón ne legyenek karikák a szemeim alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése