2012. június 26., kedd

3. fejezet. Az új iskola

3. fejezet
Az új iskola

Szeptember 1.
Az évnyitó viszonylag gyorsan letetlt, majd utána az ofő kért még egy kis csendet, hogy lediktálja az órarendet és a tanárokat, a fontos dátumokat. Valamint kiválasztottuk a DÖK elnököt aki nem más lett mint Lili, a helyetese pedig én lettem. Miután az ofő midnent elmondott, a többiekkel elmentünk a mekibe, hogy egy kicsit együtt lógjunk. Otthon csak áradoztam a barátaimról és ahogy láttam a szüleim is boldogok voltak, hogy sikerült viszonylag gyorsan beilleszkednem. Vacsi után bepaokltam másnapra és felmentem Facebookra, minden osztályátrsam bejelölt, visszajelöltem őket majd Lili rám írt és este tízig chateltünk.

Szeptember 2.
Viszonylag laza nap. Az első óra matek, a tanár Molnár Katalin nagyon jó fej, eddig sem volt problémám a matekkal és most sem lesz, ahogy látom. A szünetben kisebb kavalkád alakult.
Lili folyamatosan mesélt nekem, arról, hogy szerinte milyen fontos az, hogy védjük a természetet én viszont nem tudtam rá figyelni, mert lekötött Barna, aki ma is nagyon jól nézett ki és sajnos ez fel is tűnt Lilinek.
- Miért nem beszélsz vele? - kérdezte.
- Mert miről beszélnék vele? Őt teljesen más érdekli mint engem , egyetlen közös témánk a suli. - válaszoltam letörten.
A napom ez után gyorsan elszaladt, volt egy angolom, egy németem, egy elég nehéz fizikám és egy irodalmom, egyébként a nyelvtanárok ( angol, német, irodalom) nagyon jó fejek. Legalább is szerintem, de ahogy a többieket elnéztem nem igazán kedvelik őket, Barna az angol tanárnál már az első órán kihúzta a gyufát, amikor is ismételtünk és nem akart válaszolni. Szerintem a tanár megjegyezte, ijjj. :// Otthon gyorsam megcsináltam a házit majd, elindultam lefelé, hogy vacsorázzunk, de hallottam, hogy anya és apa veszekszik, úgyhogy bementem Bálinthoz, hogy eltereljem a figyelmét. Anyuák a költözés óta egye gyakrabban veszekszenek nekem meg figyelnem kell, hogy az öcsém ebből ne vegyen semmit észre...
- Mit keresel itt? - kérdezte Bálint amikor becsuktam magam mögött az ajtót.
- Gondoltam, beszélgethetnénk vagy játszhatnánk, mert az utóbbi időben nem nagyon volt rád időm.
- Nem kell, tudom, hogy csak azért jöttél be, hogy letereld a figylmemet anyáékról. Basszus elrontottam.
- Biztos semmi komoly, lehet, hogy apa kidobta anya egyik magazinját és azon kaptak össze.
- Jah, persze. - ezzel le is rázott, és feltette a fülhallgatóját, amjd belemerült a játékába.
Visszamentem a szobámba, mert már enni sem volt kedvem, bepakoltam másnapra és elkezdtem Dan Brown Angyalok és Démonok című regényét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése